SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Tuesday, November 16, 2010

Thinking of u...

herm..sjk kebelakangan ni, saya salu jak teringat sma sya pnya ddy.. hurm.. xtau napa. dady sya rindu sya kah? tp napa dia x kol? ala...dady bah tu...mn rjn nk kol kalau xda hal... hurm..sbr jak la..

x tau napa asyik teringtkan dady ni. dady kol la anak mu ini......hehehe...

nk kata aku ni rpat ngn dady, xda la rapat sgt. ngan mamy pon mcm tu jgak..mksd aku rapat ni kira mcm rapat smpai smua bnda nk share ngan mamy dady aku. x. aku bkn mcm tu. hurm... mungkin sbb aku dh biasa sndiri2 dari kecik kan..tmbh plak dah di didik mamy n ddy aku mcm tu.. so, xda la kisah sgt. tu la kalau aku pegi mn2 mamy dady aku x risau kan aku sgt sbb aku boleh bawa diri.

cuma kebelakangan ni asyik teringat kat dady jak... selepas aku dpt mimpi sal dady ari tu.... huhuhu...
dady...dady...
mamy aku ckap aku ni mcam dady aku...ada sifat kmi dua yg sama..
dady aku jenis x kisah dalam makan2, aku pon mcm tu...
dady aku jns slamber, aku pon mcm tu
dady aku kalau bgn awal pagi den mandi awal2 tanda nya nak pergi somewhere, aku pon mcm tu....
muka aku garang, amik muka dady aku la.... huhu... ada sikit muka mmy.
dady aku ska tolong orang terutama yg dia rapat, hehe..aku pon mcm tu gak...hahahaha
hehehe...
kiranya aku ni anak dady la... hahahaha...
cma dah bsar2 ni skit la dady n mamy nak rapat ngan aku...
mgkin sbb aku dah meningkat dewasa kut...tp tu bkn lah tiket utk aku pijak kpala dorang..
perasaan takut aku as anak ngan dorang tetap ada...terutamanya ngan dady aku.... hehehe

itu lah dady aku... tegas dan berdisplin... lala
maka terbentuklah anak dia yg baik hati ni...
hahaa

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...