Skip to main content

Thinking of u...

herm..sjk kebelakangan ni, saya salu jak teringat sma sya pnya ddy.. hurm.. xtau napa. dady sya rindu sya kah? tp napa dia x kol? ala...dady bah tu...mn rjn nk kol kalau xda hal... hurm..sbr jak la..

x tau napa asyik teringtkan dady ni. dady kol la anak mu ini......hehehe...

nk kata aku ni rpat ngn dady, xda la rapat sgt. ngan mamy pon mcm tu jgak..mksd aku rapat ni kira mcm rapat smpai smua bnda nk share ngan mamy dady aku. x. aku bkn mcm tu. hurm... mungkin sbb aku dh biasa sndiri2 dari kecik kan..tmbh plak dah di didik mamy n ddy aku mcm tu.. so, xda la kisah sgt. tu la kalau aku pegi mn2 mamy dady aku x risau kan aku sgt sbb aku boleh bawa diri.

cuma kebelakangan ni asyik teringat kat dady jak... selepas aku dpt mimpi sal dady ari tu.... huhuhu...
dady...dady...
mamy aku ckap aku ni mcam dady aku...ada sifat kmi dua yg sama..
dady aku jenis x kisah dalam makan2, aku pon mcm tu...
dady aku jns slamber, aku pon mcm tu
dady aku kalau bgn awal pagi den mandi awal2 tanda nya nak pergi somewhere, aku pon mcm tu....
muka aku garang, amik muka dady aku la.... huhu... ada sikit muka mmy.
dady aku ska tolong orang terutama yg dia rapat, hehe..aku pon mcm tu gak...hahahaha
hehehe...
kiranya aku ni anak dady la... hahahaha...
cma dah bsar2 ni skit la dady n mamy nak rapat ngan aku...
mgkin sbb aku dah meningkat dewasa kut...tp tu bkn lah tiket utk aku pijak kpala dorang..
perasaan takut aku as anak ngan dorang tetap ada...terutamanya ngan dady aku.... hehehe

itu lah dady aku... tegas dan berdisplin... lala
maka terbentuklah anak dia yg baik hati ni...
hahaa

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha