SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Wednesday, April 9, 2014

What my heart and my mind say?

Lepas sekian lama tak update blog. So now, i updated my blog.. XD 

Almost 5 months, aku dah grad. Kerja aku setakat ni ialah menjadi seorang pendidik.. Walaupun hanya sementara tapi sekurang-kurangnya aku dapat juga merasa duit hasil titik peluh sendiri. Tapi masih juga 50 peratus guna duit mak bapak. Kadang-kadang tu sengaja nak mengkedekutkan diri sendiri. Hehehe.. 

Dalam masa beberapa bulan ni, aku terfikir.. apa sebenarnya yang aku nak dalam hidup aku? WHAT DO I WANT?? WHAT MY HEART WANT? 

Bila di fikir-fikirkan balik, semua yang aku buat sekarang ni semua nya disebabkan oleh mak bapak aku sendiri. Bukan aku nak salahkan mereka, aku bersyukur. Tapi sebab mak bapak nak tengok anak dapat segulung ijazah, maka aku pun menunaikanlah hajat dorang. Tapi aku sendiri? Ya... mungkin juga aku buat pilihan yang salah. Kursus aku pilih salah atau apa2.. Tapi apa sebenarnya yang patut aku buat??

personal issue... job issue... issue issue issue.. urgh!! stress!!

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...