SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Tuesday, November 30, 2010

1 December 2010...

yeah...christmas is coming soon... 24 days left.. hehehe...

well...hri ni aku n adik2 aku akn ke KUCHING dulu sblum bertolak ke JB esok pagi. masalahnya, aku skrang ni batok2..msti ssh nk pegang si angela tu.. tkut nnt berjangkit batok aku ngn dia. huhu...

december? x lama lgi nk christmas, agak2 thun ni aku dpt hdiah christmas x? hehe...aku nk camera dslr la...hehe...kalau la org nk bgi...mahal tu....

semalam aku ada jmpa ngn ex aku. dia byar hutang aku. aku ingat dia dia byr full...kalau dia byr full kan best, dpt juga beli kamera dslr...haha... ni dia bg aku 500 je.. aku nk gna ke nak smpan oo duit tu? hehehe...kalau aku gna, x lama je duit tu hilang kat tgn aku... hurm...

xlama lg result nk kuar.. aduh!!! nebes la...huhuhu... hrp2 result aku ok... hurm... nebes giler!!
xmau repeat, x mau fail...!!! mau lulus!!

p/s : Gracie, dresa annie pesan suh minum aik bnyk2.. nnt smbuh... ok??

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...