Skip to main content

...Nightmare Begin!!....


helo..... hahaha...:D

1. lepas dh paper dr. nizar. tgl satu paper lgi den aku pon merdeka utk sem ni.. yahooo!!! tp paper esok mmg myusahkan hati aku.. sbb kna ingt fakta... adeh adeh... intro to ir...sjarah bah tu.. mmg sya mnt sjrah tp ni dah bnyk sgt sjrh kpala pon dh angol.. parai kitai! (smbil merening ke manny tgh main...*nma gaga d nyak manny? ndai mu jenuh ga nn deh....**perry! nm main nn ningang manny? aia...mancal mai sduai tu deh..**..oh, itu tekura sya... hehe..) ok, smbung balik.. adui... dpt tak jwab paper pn. norain. hurm...ssh hati.. paper dr. nizar td pon blur2 jawab....pling2 pon aku hrp dpt 15 markah ke ats pon kira ok dah... huhuhu....

2. brg tgl beberapa lgi nak packing.. kalau la aku ada kuasa magic, surh brg tu ssn sndiri... hahahaha.. mls nye... adui... hrp sgt2 cuaca panas hri ni smpai ke ptg.. sbb nya nak bju aku cci td kering...pastu nak spray kt bdn hny babe pon kring gak... huhuhu... rindu ngn honey babe... adeh adeh!!

3. hahahaha...masa utk aku tdur setlah smlman x tdur... yeah!!! hehe... bdn pon dah rsa lain2 ni... mcm nak period je... oh, bila la aku ni nk period...dh lbh hri dah... huhu... xkn dtg blik kut pnykit tu? huhu... jgn la cengitu...

p/s : dah dah...gracie, tdo ney... d nyak mkin lelak ngaga diri sihat... lgi skit...tdo d....dahnya lg dah dani bljr bru.... ngmbi nda blur2... ....

hehehehe...au meh! hahaha....

daaa.....

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha