Skip to main content

Selamat Pengantin BAru....:D...

5 hb nov 2010 : aku balik kpg kat bt niah.. kazen aku kawen. aku naik bas kol 4.30 ptg. thnks bnyk2 ngn member aku sorg ni sbb antar aku g terminal bas..(hehe..dia tau sapa dia..hehe).. aku dlm bas duduk sorg2 je..xde peneman..aku try nk tdur tp tidur2 ayam je la.. x dpt nk tdo dgn slesa sgt...hehehe.. spnjg perjalanan dr kuching ke bt.niah aku sms ngn member aku dua org ni. hehe.. yg sorg ni aku gosip2 ngn dia...sorg lagi ni...ehem2... haha... kira bernsb baik gak la ada diaorg dua ni nk msg aku... skrg2nya x lah aku boring ngat lam bas. nk ckp ngn org sblah, malu. pastu plak org sblah aku tdur... thnk u sgt.. hehe..n mlm tu ga aku dpt la selongkar skit2 something yg mmg lama dah aku nk tau.. hehe... :D

6 hb nov 2010 : pagi pkl 4 aku dh smpai kt smpng bt.niah. mamy aku amik aku....letih jga la rs bdn. smpai kt rmh, aku trs menidurkan diri..nk kumpul energy sbb mlm aku nk enjoy abis2an.. hahaha...tgh hr aku jmpa ngn dady aku kjp. dia br smpai dr sebauh... haha..den br la pergi ke rh pngtin pompuan..ambik indu.. perjalanan ke rh pengantin pompuan tu mmg mencabar. keadaan jln mmg teruk. smpai keta yg aku naik (keta anty aku a.k.a mak pengantin laki) terkubur.. huhu..

smpai jak kt umah pengantin indu, kami pon dismbut dgn pnh meriah.. ai basu kaki hrs di minum oleh rombongan kami.. utk elakkan bnda yg x baik la kira nya... heheheeh...n mlm tu jga aku diorder khas utk jdi make up artis pengantin pompuan a.k.a adik ipar aku... hehehehe.. Suzie nma dia.. umur muda sethn dari aku.. haha...jd aku berkhidmat la dgn pnh dedikasi dan pnh kash syg utk adik ipar aku ni... oh ye..lupa nk gtau..yg nak kawen tu kazen aku.. hehe.. ok..smbg balik.... mlm tu mmg meriah la.. dah nama nya kawen lbh2 lgi utk orang iban...mmg meriah abis la. n ml tu jga kitaorg smua enjoy gile. nenek aku dgn happynye dia memulakan aktiviti joget.. apa lagi, aku sbg cucu nenek aku pon join nenek aku joget. hahaha... sepnjg mlm tu mmg aku minum abis2an.. label 5, bacardi, dan sewaktu dgn nya smua msuk dlm mulut aku... kazen aku yg laki lain kbnyakkan dah mabuk...aku je yg msh steady..haha... x mudah mbuk aku ni... hehe... .

hurm... kazen aku yg muda dari aku dah kawen awal...aku je blom lg... hehe...utk pengetahuan, aku merupakan ant kazen yg sulung ant kami smua... dua org kazen laki aku dah awal kawen dr aku...pastu plak dorg tnya aku bila aku nak kawen.. sbar la wei...perjalanan hdup aku msh pnjg lgi. calon pon blom ada mcm mn nk kwen.. xkn la aku nk kwen dgn org sbrg.. hehehe... xpe la..biar diaorg kawen dlu..dpt ank, dpt la aku buli ank dorang...hehehe...

SELAMAT PENGANTIN BARU RICHIE N SUZIE. semoga berbahagia ke anak cucu...hehehe...

P/s : gmbr kawen nnt aku upload...

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha