Skip to main content

mood holiday bah...

yeah...24hb jam 12.05 tgh hr,
aku slmat smpai di Miri Airport..
anty Bulan aku ambik...
den trs ke Bt.niah...
rhat2 jap...trs balik Sebauh...

on the way nk ke ldg..tup tup terserempak ngan mmy n ddy aku..
dorang nk gi bintulu..den, aku pon pth blik ikut diaorg ke pasar mlm bintulu..
haha..smpai kat sna aku sesat...ngee...
sbb dady aku jauh tnggal kan aku kt blkg..
sbr je la..
so, aku pusing pnya pusing br aku jmpa..heheh..
x la lma sgt sesat tu...kira ok la kan drpd xde...
hehehe...

dah tu, on way nk blik ke ldg kat sebauh tu,
ada satu keta ni tiba2 nk block aku.
sdgkan aku dh bg jln kt dia.
hurm...nebes gak asa nya...
bkn apa, nk kata aku slh x tau la...
sdgkan aku dh bg jln ngn dia suh potong..
parai kitai!
dlm ati tu...tuhan je la yg tau betapa nebes nye aku....hurm..
nsb baik aku bawa adik aku yg no.2 n kazen aku sorg..
kiranya dorang dua la protect aku...
ddy aku plak dh tunggu aku kt simpang jln sebauh..
dlm aksi kejar mengejar tu, huh! mmg geram gak la aku ngn keta tu...
aku ingt dia berani sgt la td, smpai kat simpg sebauh, aku bg signal,
keta tu pon bg signal... dah msuk smpg ingtkan dia ikut masuk...tgk2 dia limpas je!
nang !@#$%^ la...
buduh pnye keta...
nak jdkan aku mangsa buli jalanan la tu. huhuhuhu
dlm hati aku, mmg nebes giler wei...

pastu aku soh adik n kazen aku kol uncle aku...
suruh dia cari spa org pnya keta tu td,..siap dorg..
hurm....

skrg ni aku kat miri.. kunun nya nk amik duit hutang..
skali tgk org tu x dpt byr hutang...huh! sbar je lah
dia jnji hr lain..kalau dia x byr ga...huh! siap la..
aku srh kazen2 aku g blsah dia... siap dia...siap dia!!
huh!~!

p/s : skrg ni aku kt miri... lpak jap kat umh..pasni g sebauh lg... huhuhu...

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha