SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Sunday, November 14, 2010

..the followers...and the readers....

...
.....
......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe...
guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe....

anyway, have fun with my blog k??

ok..ok... mood stdy dah dtang...

5 comments:

  1. hahahaha blog utk d baca..& menimba ilmu pengetahuan..bole saya tahu siapa kah gerangan reader yg bising2 kat luar?? :D

    ReplyDelete
  2. Sawaiiii.....tapi harus bknya ya bha...^^

    ReplyDelete
  3. okiess gracie..dun worryy!kta sma2 diam..dh ni blog kta.aku lbh ska luah kt blog,org bca ke x,tu hal mreka,jgn bwa smpai kt luar.

    ReplyDelete
  4. vi : hehehe.. xde la sapa2...hehe... bgtau saja..hehehe
    kate : sawai d....hahaha...
    jue : yeah...we at the same boat... hahaha...

    ReplyDelete

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...