SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Saturday, November 20, 2010

Packing!

**merenung ke lautan yang luas....tiada penghujung...***

packing 75% done!!! yg lain..nnt packing lagi...
smbil aku packing, smbil tu juga sikit demi sikit perasaan aku mula tenteram...hurmm..
bila aku serabut, aku akan strt kmas2 barang aku...sekurang2nya boleh la buang sikit kusut dalam fikiran aku kan?

hurm..sbnrnya nak ceta sal exam tadi.. PAPER STATISTIK! pergh!! once again..rasa nak muntah!! giler....tak tau la aku.. aku hrap kali ni aku lulus paper aku.. at least la aku lulus. xmo la alang2 markah... (bkn stat je, smua!) huhu...memang tragis la aku jwab td. otak aku sememangnya blur dan pnh dgn kebluran.. tak pernah2 aku blank selama aku jwb exam.. ini lah yg buat aku blank! aku hrap markah aku x la seblank kepala aku td!!! huhuhu.....

ntah la..sejak kebelakangan ni..hati aku rsa x sedap je.. (ni kalau hati aku dibuat lauk, confom2 la x sedap)...tak tau la kenapa. mcm ada bnda yg x baik je jadi. tp aku hrp xde apa2 la yg jdi kat aku terutama fmily aku kan. hrap dorg sana sihat2 je.. jiwa hati ni menerawang je... terbang melayang x tau pegi mana.. wahai roh ku...dan jiwa ku...kembali la kau ke tubuh ku. kemana kau nak pergi? kalau nak shopping tu, ajak aku sekali. jgn pegi sndri2..sbb nnt aku jga yg bwa korang beli...hehehe...

hati aku? erm...ssh nak describe.. skrg ni dah xde hati kut.** jerak dah asa tok**.. huhu...kwan aku ckp blom tiba masa nya lagi kut.. n aku plak jwb..bila lah msa tu nak tiba?... huhu... hrap apa yg aku lalui skrg betul2 beri aku penghrgaan hri akan dtg.. semua nya urusan Yg Atas... hehe...

apa lagi yerk?? hehe...
apa2 hal pon... hrap pasni smua nye berjalan dgn lancar! oh yeah!! hehehe... well....have fun!!

p/s : Grace!! Wake uP!!!! stop Dreaming!! hehehe...

*..erk! gmbr berkenaan tiada kena mengena smada yg hdup atau yg x hdup... lalala..*


No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...