SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Sunday, November 14, 2010

mee maggie sajian keluarga!!!! *ada macam iklan lam cats fm x?*

...maggie mee sajian keluarga lama dah teringin mok beli.. mok cuba try test... pdahal sma jak ngn maggie yg biasa..hahaha....

so, kpda member2 yg bergelar student...maggie adalah pilihan no 1 anda.. haha...

nah...cara2 masak mee maggie sajian keluarga...

pertama sekali msti lah ada mee maggie sajian keluarga... ni kan bahan utama...hehe.. boleh beli kat mana2 kdai. .dgn hrga pengenalan rm2.oo jak...ngee

pastu, bahan tambahan...kalau nk sng la kan..beli la sosej.. kn sosej ni dah masak sbnrnya..n dah disejuk bekukan... hehe...
yah..masak memasak begin... mula letakkan mee anda ke dlm periuk..oleh sbb aku ni stdnt kan. so aku guna periuk nasi elektrik la... haha... ltk lu mee lam tu.... mcm gmbr kt bwah ni...
den, cmpurkan skali dgn perencah.. oleh sbb perencah ni pihak maggie bagi dua, so aku buka satu dulu.. nk ambik bau jak dulu... hehehe..satu lagi tu bhgian akhir...
den, ltk skali dgn sosej... mcm kat bawah ni... hehehehehe..... sosej tu ska ati la nak ltk bnyk mna.. kalau fanatik sgt ngn sosej tu ltkla abis...hehehe

den, last skali ltk la air PANAS yg bru masak... tuangkan dalam periuk. n TUTUP. tunggu smpai mee mendidih... hehehehe...lapar dah perut...


dan akhirnya...masak lah maggie td... perencah yg lebih tu cmpurkan dgn mee td.. maka siap la mee maggie sajian keluarga...hehe...

cuma masalahnya kan..yg makan skrg ni bkn keluarga tp aku sorg..hahahaha... xpe...alas prt smpai tgh mlm nnt... hahahaha...

Selamat mencuba n menjamu selera!!! heheeheh

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...