Skip to main content

mee maggie sajian keluarga!!!! *ada macam iklan lam cats fm x?*

...maggie mee sajian keluarga lama dah teringin mok beli.. mok cuba try test... pdahal sma jak ngn maggie yg biasa..hahaha....

so, kpda member2 yg bergelar student...maggie adalah pilihan no 1 anda.. haha...

nah...cara2 masak mee maggie sajian keluarga...

pertama sekali msti lah ada mee maggie sajian keluarga... ni kan bahan utama...hehe.. boleh beli kat mana2 kdai. .dgn hrga pengenalan rm2.oo jak...ngee

pastu, bahan tambahan...kalau nk sng la kan..beli la sosej.. kn sosej ni dah masak sbnrnya..n dah disejuk bekukan... hehe...
yah..masak memasak begin... mula letakkan mee anda ke dlm periuk..oleh sbb aku ni stdnt kan. so aku guna periuk nasi elektrik la... haha... ltk lu mee lam tu.... mcm gmbr kt bwah ni...
den, cmpurkan skali dgn perencah.. oleh sbb perencah ni pihak maggie bagi dua, so aku buka satu dulu.. nk ambik bau jak dulu... hehehe..satu lagi tu bhgian akhir...
den, ltk skali dgn sosej... mcm kat bawah ni... hehehehehe..... sosej tu ska ati la nak ltk bnyk mna.. kalau fanatik sgt ngn sosej tu ltkla abis...hehehe

den, last skali ltk la air PANAS yg bru masak... tuangkan dalam periuk. n TUTUP. tunggu smpai mee mendidih... hehehehe...lapar dah perut...


dan akhirnya...masak lah maggie td... perencah yg lebih tu cmpurkan dgn mee td.. maka siap la mee maggie sajian keluarga...hehe...

cuma masalahnya kan..yg makan skrg ni bkn keluarga tp aku sorg..hahahaha... xpe...alas prt smpai tgh mlm nnt... hahahaha...

Selamat mencuba n menjamu selera!!! heheeheh

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha