SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Sunday, November 21, 2010

Holiday Mood!! yea!!

Esok, 2nd last paper aku. paper Dr. nizar.
study pon blom start2 lgi ni dari tadi...
br buka note...tapi bacanya blom...hehehehe...
final oh final.. hrap final ni dpt lps dgn jaya.. hrp sgt2!

hr rabu, 24hb aku balik miri.. yea! yea! tp tetap ku rindukan unimas...
terutamanya siang2 dan warong 2000...
nasi ayam mak entek akn jdi salh satu sbb knapa aku rindu suasana sini nnt...hehehhe

tapi, apa2 hal aku hrap cuti aku kali ni bermakna giler...
sbb nye, skali lgi aku akn bercuti ke JB...dn juga aku berkemungkinan ke luar negara...hehe..
pergi singapore deh...dkt je... hahahahaahahahaha....
luar negara gak kan??

dgr2 anty aku, anty nelly nak bawa pegi pulau sentosa...haha...
xsbar nye!!!
den, kmi akan celebrate xmas kt sna...hehehe...waseh!!

cpat2 lah final ni abis...
xsbar dah ni nak xmas....
terbayang2 dah pokok krismas....hadiah krismas plg penting!!
hehehe..kalau org nk bg aku hdh krismas...hehehehehe...
last year laptop...
this year?? hehehe...

cuti! cuti! cuti!!

p/s : Grace.,..dah, pegi bljr... lalaa...(,")

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...