SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Wednesday, November 3, 2010

Addicted pnya pasal......plus..bla bla..

dh addict la aku ni ngn blog ni.. asyik nk bercerita je... xpe... ini blog aku..so aku akn cerita apa aku nak cerita...hehehe...

tp aku nk cakap apa yerk??? erm... jap jap... tu la...bila dah addict, mcm ni la jdi nye.. asalkn dpt taip n cerita lam blog ni ckp la... hahaha....

tpt pkl 12 am td, bfday member aku.. hehehe... Happy Bfday JMs.. ehehe... nnt aku bg ko hdh yer.. tunggu kita jmpa nnt. hehe...lau aku smpat aku tnjuk kn gmbr kitaorg celeb bfday dia n hdh yg aku beri utk dia... hehehe... lalala...

apa lagi yerk?? erm...xlama lgi final exam. dush dush!! tkut tol aku ngn exam ni. adeh adeh... aku hrp sgt pointer aku x turun. n plg pntg aku msti lulus statistik kali ni.... kalau x...abit liau la aku... CHOI!!!!!!!!! mnta dijauhkan... msti lulus pnya!!!!



No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...