Skip to main content

Bye Kuching...Hello Miri....:D

hi...sob sob sob....

skrg aku kat airport kuching... br dah chck in td... nenek saudara aku hntar. hehehe....
*krok krok* oopss!!! hehe...perut aku lapar..so aku g la kfc n at the same time nak dpt kn line wireless...hehehe....

sob sob sob...aku dh mula rsa sedih giler... sbb tglkan kch... dah syg dh ngn kch... syg sbb aku ada kebebasan aku sndiri kat sini.. klau kt miri sna...erm...conform ekot mamy g sana sini...erm... kalau kt sini aku ada life aku sndiri. nk blik ska ati..nk jln g mn2 xde org nk hlg... mmg syiok.. that my life! hehehe......

sob sob sob lagi.... last nite spent tyme together2 ngn geng bas sekolah aku... Vi a.k.a Adek, Nawie a.k.a Uni, Colin a.k.a Sawai, Jmz a.k.a oppa gom! hehe...n benard a.k.a ??? blom ada lg... hahaha...mlm td kitaorg mkn sma2 kt hartz chicken... happy... enjoy...dpt spent tyme together.. for last tyme sem ni. argh!!! mula rsa rindu ngn dorang... spnjg berGeng bas skolah ngan dorang ni, mmg bnyak bnda kitaorg lalui bersama lbh2 lgi makan! hahaha...xsah kalau x mkn sma... hehehe.... hehehe... *imbas kmbali kngn bersama** hahaha... bila 6 org dah bergabung ada aje la ceta2 lawak nk di ceritakan lbh2 lgi drpd bdk laki 3 org tu... kitaorg gelar diaorg bdk DOREMI.. haha... sharing maring, lawaking, dia smua la kt situ.... hehehe... guys...u all mean a lot to me... heheh


**eh..eh...mcm ada org nk berlakon la kt epot kch ni...hehehe.... ***
erm...miri?? ape nk buat kt sna? member bnyk yg xde.. kalo ade pon blom tntu aku dpt jmpa. pasni aku g bt.niah. bkn g miri... erm....argh! bsan....

pastu g JB... holiday kt sna n smbut christmas kt sna skali...erm...hrp kali ni cuti aku happy la... klau x, argh! cpt2 aku nk blik kch... hahaha....

my heart?? oh...hilang x tau pegi mn... xdpt dikesan.. tau la dia blik sndiri nnt. x yah nk paksa... dia pndai cri jlan blik. hehe...aku tau hati aku ada sikit terkilan..xpe la.. biar lah dia bawa diri dia.... nnt tau la dia balik.... HEART...jgn merajuk lma2 k? aku rindu ngn ko....

hurm....k lah... nk hbskan "pinggan ular" aku...(snck plate la...!!) hehehe...jap lgi nk boarding... ok la...

anyway...all my frens!! have a good holiday and enjoy it k?? gonna miss u all....especially...lalalalala....

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha