Skip to main content

:: Pressure is Pleasure ::

dear bloggie....

HOHOHO...pressure is pleasure...Skrang ni mmg pressure. Tambah2 lgi dgn asaimen yg kira bnyak juga wlaupun 4 asaimen kena settle.. 4 asaimen tp kena baca bnyak buku. Otak aku skrang dah upgrade dah jadi 500GB. Memang terer laa... lbh2 lg klau bab mendownload info2.. HAHAHAHAHA~~~ tp dh download nnt pandai plak jd bingung. HAMBEK KO!

Ni pun bru dah abs discussion psl debate utk kelas dr.lucy. (pdhal abis 1 jam yg lepas..hehe).. ALAhai..debat pasal nuclear weapon. Ko ada?? SIK ADAAAAA.... ngeeeeee....

Sementara aku tgh kebluran akbt mendownload info dari buku yg berkaitan, sbb tu lah aku meng-updatekan blog aku hari ni bt kali kedua..(amik ksmpatan gna wireless kat library..sbb bband lom byr lg..hehe)

Wpon pressure kerana asaimen yg agak2 bnyak, aku msh lg dpat control. HAHA...sbbnya sblm ni pressure sem2 yg lepas lg kuat drpd sem ni.Sem ni kira kuat jga la..tp sem ni aku berjaya menanganinye.. (oh..skema nye ayt).. Apa2 pun , aku yakin sem ni aku akan lbh maju dan cemerlang serta terbilang... (smuffffff...<---hidungku kembang kempis..ngee)

Ape bnde ntah la yg aku merapu ni... Hurm... Chow dlu la...:D

p/s: mak ku syg... bila nk bg duit kt anak mu ni?? hehehehehe...

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha