Skip to main content

:: Complicated ::

dear bloggie.....

Wah...lama gak aku x update status aku ni.. (br 3 hri je kot...hehe). Aku x update pon ada sebab gak ni. Aku ditaban oleh Mr. M. Dia cuba explaining everything ngan aku and at the same time he want ask an advice dari aku. **agak2nye, boleh x aku apply jadi kaunselor pasni?**

Mr. M bgtau aku everything. Hubungan dia yg bermasalah. Mula2 dia xnak bgtau aku. Pastu lama2, baru dia nak bgtau aku.. And apa respon aku? Hurm..aku x marah or apa2.. Jauh dlm hati msh lg berterima kasih dia msh ingat kat aku. **walaupun dia cri aku time dia perlukan khidmat kaunseling** Berdasarkan cerita dia kat aku, aku xdapat nak salahkan dua2 pihak. And aku juga xdpat nak ckap dua2 tu x salah.. Cuma pesanan aku kt Mr.M, berhati2 dan buatlah keputusan dgn bijak. Xsalah utk bercinta tp biarlah hubungan tu ok2 je. And jgn lukakan hati org lain yg x tau apa2. Kesetiaan tu sebenarnya satu ujian dalam sebuah perhubungan. Kalau slah sorang xde kesetiaan x bermaknalah hbungan yg dibina sebelum ni. Kan?? Tmbh lg, sia2 lah pengorbanan dan kesetiaan org yg mula2 menetap dalam hati si dia tu sbb org tu dah lama sama dgn si dia. Yg si dia ni plak, cubalah utk bertahan. She suppose to accept her man career.. Tapi? Haish...manusia2... **nak cerita lbh2 xblh. Letih tgn aku nak menaip nnti..hehehe...**

Sedikit sebanyak hal macam ni buat aku terfikir. Kenapa mudah sangat hati perempuan/lelaki ni mudah sangat terbahagi2? Lebih2 lagi kalau ada orang baru and org tu kononnya dapat happykan diri lebih daripada org lama yg dh bertandang di hati?? (mak ai..ayat aku...pergh!). Kenapa yerk?? Bagi aku hubungan cinta ni satu ikatan yg suci...And sikap kesetiaan, kejujuran, kasih sayang berpanjangan dan sebagainya tu bahan utama dalam sebuah perhubungan. Tapi bila dah keluar bab ada org ketiga empat dan seterusnya...hurm... (ni pandangan aku la..x tau org lain...) buat aku x berapa nak faham.

Aku plak yg pening kepala. Hal aku ni blom selesai lagi ni. Pasni nak uruskan hal rumah, hal kursus aku yg terdaftar tanpa aku sedar...Adoinye pun! huhuhu.

p/s : aku dapat bapak ikan..X bermakna aku nk kat bapa ikan tu. Hanya sekadar teman...:D


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha