Skip to main content

:: Frust Giler..Nyawa di Ujung Tanduk ::

dear bloggie...

Sob..sob..sob... aku bru tau yg aku didaftarkan utk kursus EBX0032. Huaaaaaa!!! Dah la aku tau hari ni..and hari ni juga ada mid term utk paper tu.... HUHUHUHU~~~ Masalahnye, aku tak tau pon aku didaftarkan utk kursus tu. Sebelum ni aku memang ada mohon rayuan luar julat utk kursus tu. Then, x diluluskan. So..aku dengan mindset nye dah di set2kan..aku memang x dpat kursus tu... Beberapa hari kemudian, aku dapat tau juga kena hantar borang kuning (borang pendaftaran kursus secara online ler) yg bru sbb dh di key-in kan kursus baru. And hari yg aku tau hri tu juga la hari last kena antar. Aigo!...Maka dengan tergesa-gesanya aku hantarlah borang tu. Tapi dalam borang tu, aku x perasan la yg kursus tu ada kat situ. HUM~~~ Salah aku ke x perasan?? Ke salah sistem?? Huhuhu~~~~ Wuaaaaa.......macam mn ni..???

Paling aku terasa sedih dan kecewa nye, masa aku jumpa dengan instructor kursus tu. Aku punya la penuh pengharapan la kan nak tnya pndapat dia mcm mn.. Last2 dia jwab aku dgn nada yg kasar dan ala-ala sombongnye .. tnya aku apsal aku x dtg kelas. Aku dah terangkan dah pun yg aku mmg xtau nama aku dimasukkan dlm kursus tu. TERASA GILER WEI!! Moral down btol aku dia buat aku macam tu... **of coz la aku mengugurkan air mata** Pastu aku jumpa instructor tu balik... kali ni aku berkeras balik ngan dia. Ni utk msa depan aku jga.. Xkan ler aku nak jtuhkan pointer aku cengitu je. Dah la pointer aku dah ok2 pon sem lpas.. Huhuhu.... Apa2hal pon, esok aku kena juga jumpa ngan timbalan dekan fakulti aku....

Persoalannya...salah aku ke x alert? Tp kakak staff tu kata ada kuar notis. Kalau ada kuar notis kenapa aku x nampak sdgkan aku mmg chck notis sentiasa. Salah sistem ke? Yg tu aku x berani nak komen lbh2..tp sistem pun mmg mnysahkan kitaorg,... huhuhuu... Waa.....mcm mn ni...?? Lemah nye lah jiwa dan raga aku skrg ni... HUHUHU~~~~~

p/s : esok kena present lagi. Hurm....:(

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

Kukuh

All this while, I wrote in English. But this time, please allow me to write in Malay. Berdirinya ku disini, Bukan kerana ku melawan. Jatuhnya aku, Bukan kerana aku kalah. Tetapi, Berdirinya aku, Kerana aku tetap dengan peganganku. Jatuhnya aku, Kerana aku ingin bangkit semula. Biar rintangan yang datang, Biar halangan ku tempuh, Tetapnya aku kuat dan kukuh, Kuatnya aku kerna aku percaya. Kuatnya aku kerna aku yakin. Bangkitnya aku kerna aku ingin terus sedar. Sedar akan khilafku, Sedar akan egoku. Usainya waktu nanti, Akan ku undur diri, Setelah ku pasti semuanya terjawab.