Skip to main content

:: Buhsan ::

dear bloggie.....

Wargh!!!!! Bosan giler aku ni. HUHUHU~~~ :(. Roomate kesyangan aku pulak tengah terbongkang tdur dlm bilik kmi dua. Letih selepas berhempas pulas siapkan proposal FYP dia. Tak nak kacau dia...biar dia berehat. WARGH!!!!! Bosan doe~!

Tadi happy kejap je.. sebabnye...Mr.Mul calling aku. Yg lawak nye dia bawa aku karok sdgkan dia kat Miri, aku kat Kuching. Apa kes ni dear?? Rindu?? Neves je aku jwab calling dia. BONGOKS nye aku!!! Hahahaha... Jgn wei...kumbang di taman larangan tu. ooops!!!

Memang tak baik apa yang aku buat ni. (dah tau x baik, buat juga!) Dia start dulu k, bukan aku. Aku layan sebagai kwan je.. (kalau lbh dri tu bkn slah aku k...) Mngkn org akan beranggapan yang aku buat ni totally salah... but utk suka2 x salah kan?? Oooopss! HEHEHE~~~ Bukan aku nak buat jahat pun. Sekadar teman utk bersuka ria je k... dia pun partner aku time gawai aritu. Bapak ikan pon bapak ikan la... mn tau one day i meet someone yg better kan?? Yg ni utk suka-suka saje.. HEHEHE~~ (oh please jgn salah anggap ngan aku k?? )

Inilah masalahnye kalau single lelama ni... Cari-cari juga tp mesti x ngam ngn aku. Kebnyakkan nye aku cuma selesa sbg kwan je. Yg x selesa pun aku bt cam kwan gak. Aduhai.... Ke aku yg chossy sgt ni?? Mau nye x chossy slepas trauma dgn kejadian2 yg lepas.. bt aku mkin berhati2. Yg ada skrang ni pun cuma sekadar teman tak berapa nak mesra..(kcuali bapak ikan..hehehe) Agak2nye ada peluang la kot aku dijodohkan oleh mak bapa aku ni... dah kembali mcam zaman dulu kala dah ni kalau smpai mak bapak aku yg jodohkan aku. Kalau dilihatkan, biasanye keputusan mak bapak aku ni boleh pakai..Kiranye boleh dipercayai lah juga kalau btul mak ngan bapak aku cari jodoh utk aku. HAHAHA~~~ Nak enjoy single life?? Aku rasa dah terlebih enjoy dah ni..smpai aku dah boring dengan single life aku skrang ni. Of coz la fun kan dengan single life ni... tapi kalau nnt2 aku diketepikan or aku sngaja mengenepikan diri dri kwan2 yg dh bercouple tu, aduhai...aku dan diri aku sendiri lah yg tau betapa bosannye aku... Oh gosh!! Plg tak bleh tahan, adik aku yg bru f.5 dah ada awek. Mak aku siap kenal lagi sapa awek dia.. Tapi yg aku x puas hati tu, mak aku ok je klau adik lelaki aku yg tersyg tu ada awek. Aku dulu masa ngan ex aku tu mkin main lagi dia mnghalang. Aie..diskriminasi btol la.. Mngkin disbabkan mak aku x suka kot aku putus..tmbah lagi aku x suka dan x berkenan dengan perangai dia yg mkin truk tu.. Aduhai!!! HUHU...

Tengok...kerana kebuhsanan yg tahap melampau aku dah merapu ntah ape bnda ntah skrang ni. Huhuhuhuhu... sebelum aku merapu tahap melampau, bgs aku stop kat sini dulu... chow!

p/s : agak2 mr.mul call aku lg x?? hahahaha...


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha