Skip to main content
dear bloggie....

Today is Saturday... Hurm..Xtvt aku hari ni, bangun2 trs mandi. **Panas** Dah siap mandi aku terus kemas2kan bilik aku yang dah macam kena langgar garuda. Kali ni aku kemaskan. Sebelum ni house mate yang juga merangkap room mate aku, yang kemaskan. Oleh kerana minggu ni aku agak free maka aku pulak kemaskn. Lgpon, room mate aku tengah sibuk siapkan FYP dia.. Buang debu kat kipas, then mop.. Pergh! baru la bilik aku kemas and lantai pon aku pijak takde rs debu. HEHEHE~~ (nmpak sgt bilik krg kemas sblm ni) Siap kemas, aku pon melayan diri dengan makan2 sambil tgk tv. HEHEHE~~

Dah settle semua...hurm.. Rasa boring la plak. Nak buat assignment? Dalam kepala dah keluar idea tp aku je yg blom nak kluarkan dari kepala aku ni. **Nampaknye sifat malas aku masih kuat masa sekarang ni..hahaha** Nak keluar? Xde duit la plak. Ditambahkan lagi ni sifat malas yg masih bermaharajalela dalam diri aku ni, jadi aku xde mood nak keluar masa ni...

Aku masih lagi teringatkan peristiwa aku hangover last wednesday. Rasa lucu pon ada gak sbnarnya. Malu pon ada. Malu sebab aku buat kawan aku malu. (daripada cerita yg aku tahu dr kwn aku yg ikut mlm tu la) Sorry la..bukan aku sengaja nak buat korang malu. Tapi..entahlah. Mungkin sbab aku bnyak sgt smpan masalah..tu lah aku hu ha hu ha malam tu..

Bila difikir2kan, hurm.. aku banyak dengar msalah dari kawan2 aku. Lebih2 lagi masalah cinta diaorg. Aish... aku pnya cinta pon belum tercari lagi.. Tapi oleh kerana aku sayangkan kawan aku, jadi aku dengar dan bagi lah sepatah dua patah kata nasihat kat diaorg yang bermasalah cinta ni akan.. HEHE~~ Agak2 aku boleh buka pusat kaunseling cinta x?? HAHAHA~~

Masalah cinta diaorg ni memang complicated.. Diaorang tak salah utk bercinta tapi yang bermasalahnye hubungan yang diaorang bina tu yang bermasalah.. Mana tak bermasalah. Cinta yang bersegi-segi... Kalau nak tanya pendapat aku la, kalau setakat nak skandal tu takde la hal nye..tapi masalhnye skandal tu diaorang pon ada hati dan cinta... Erm... Mana2 korang la. Asalkan korang bhgia dan buat keputusan yang baik. Lebih2 lagi baik kalau x menyusahkan diri sendiri and tak melukakan hati orang lain yg tak tau apa2. Kesian dgn org tu.. Aku ni bab cinta bukan nye power mana pun. Aku sendiri tak jumpa orang yg betul2 aku cinta and mencintai aku. Tapi kalau nak bagi nasihat sikit2 tu boleh lah.. Sama ada diaorg nak dgr or tak, tu terpulang kepada orang tu sendiri la.

Bagi aku, sebuah perhubungan cinta ni lagi indah kalau dua2 tu memang clean and clear. Maksud aku xde nak buat hubungan yang bersegi2.. Sebab utk aku, nak handlekan sorang pon dah payah, apa lagi kalau lebih dari sorang. Pening kepala wei!!! Jadi, utk mereka2 yang rasa ada pasangan lebih dari 1 tu, fikir lah baik2. Mungkin lah utk suka2.. tapi yang suka2 tu la boleh jadi padah nnti kan. Kalau nak pakai enjoy ke apa ke.. buat la cara memang enjoy. Takde apa2 perasaan. Tapi lau ada gak... Lu pikir lah sendiri! HEHE~~

p/s : masih mencari mr.right..


Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha