Skip to main content

:: Blur ::

dear bloggie....

Ok..Ok.. ada dalam beberapa minggu lagi * 2 mngu lbh kut* cuti semester aku akan habis. Kehidupan aku sbgai student akan bermula dengan serta merta. STUDENT MODE ON IMMEDIATELY! Sem baru ni aku kena lah berusaha lagi dgn lbh keras sekerasnye... Hehehe..Aku tau aku blh buat dgn lebih baik lagi. Bila kenangkan, ramai gak la kawan2 aku akn menamatkan perjuangan dorang ngn aku. *dah grad ler*. Jadi tinggallah aku ngn beberapa lgi kawan aku yg msh berusaha di medan perjuangan. HEHEHE...

Tadi, masa makan2 adalah keluar cerita pasal sorang staf kat ofis anty aku tu. HAHA.. Alkisahnye begini.. masuk hari kedua aku kat ofis tu, staf ni tiba2 tapau dua biji pau. Alasannya, dia belanja adik aku *ngan aku sekali, sbb dia ada sbt nama aku*. Yang adik aku ni plak, tak nak makan pau tu. Sebabnye, dia tak pernah mcm tu. Skali aku masuk, tup2 dia rjin menapau pau. Tu yg adik aku x puas ati tu. Sebabnye, adek aku ni cakap cara dia tu semacam je. Disokong pula ngn anty aku tu..*hambek kauu* Itu kes pertama. Kes keduanya pula, last week, adik aku ni tak dpat masuk ofis. Sebabnye dia sakit2 badan. Olh sbb itu, staf ni mncari2 la adik aku ni tadi. Dia tnya kenapa adik aku x masuk ofis. Dia tnya kat anty aku la..pastu, anty aku cakap la: " kalau kau nak tim ada kt ofis, kau pegi la amik dia." Anty aku main2 je cakap. Sekali dia btul2 pegi amik... Haaaa... Anty aku dah jeling2 aku dah kt meja sblah. Kat rumah, adik aku dah hu ha hu ha dah knpa dia tetiba rajin nak amik dia kt rh. Aku jwb je la yg staf tu rindu kat dia. HAHAHAHAHA! Yang ni plak kes latest. Semalam, adik aku join uncle2 aku ngan staf tu skali la minum2 kat lounge O'reily. Tak jauh dari ofis. Tiba2 plak si staf tu ckap mcm ni, " Aku sayang betul lah kat kau Tim. Kau adik aku. Tu aku sayang kau." Haaaa...apa pnya statement tu??? Apa lagi anty aku dgr crita ni, huh! Truslah dia sakat aku. Aduhai.... Aku jawab2 mcm tu je lah. Balas balik. HAhahaha.....

Bagi aku, tu smua kbtulan je kut. Biasalah, bila dah bekawan. Tmbh lagi kalau kwn tu kecik, mmg ada rasa nak kacau2 n buli2 manja kn... Tu la pasal dia treat adek aku macam tu. Bagi position aku ni plak, apa pun xbley. HAHAHAHA...gurau2... Aku bab kawan tak kisah. Sapa2 blh jadi kawan aku asal jgn buat aku rasa tak selesa dah la. HAHA... Biar je lah.. Gosip ofis semata2 sahaja. HAHAHA...

Tu je lah nak update... Hehehe

P/s: hri ni bfday ddy aku yg ke 47. HOHO.. Happy Birthday Daddy. May God Bless U!!

Love,
Gracie,
Muahmuah
xoxo!

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha