SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Sunday, October 16, 2011

:: Kena Taban Lagi ::

Dear bloggie.....

Dah dua malam dh aku kena taban oleh bdak sorang ni. Huhuhu... gara-gara temankan dia yg sorang2 kat rumah ni. Hohoho.... Aku teman je lah asalkan dia sanggup amik aku kt rumah sewa aku. HAHAHAHA!!! Ye lah....sbb dia nak aku temankan dia, dia la yg kena amik aku kan?? Btul x?? Malam kami dua macam biasa la... cerita2 smpai tertidur. Sekarang ni dia tgh skype-ing dgn awek dia.. huh!! ada aku kesah? Asalkan awek dia x fikir bkn2 psl kami dua dh lah.. We are just Bestfriend ok...!!! BFF since high school..so awek dia kena lah faham2 kn.. hahahahaha...

Ok..cukup psal tu.. sekarang ni aku tgh fikirkan assignment Dr. Lucy tu hntr bila yerk?? Isnin ke Rabu ni antar?? OMO!! Dah la aku belum siap apa2 lagi ni... Aduhai..kena la aku siapkan assignment aku ni mlm ni juga. Aduhai.... Kekeliruan di dalam kepala ku... hohohoho...cpt2 siapkan...

Okay lah...kena smbung balik buat reflection paper ni....

p/s : Just count 1 2 3, i will be there....:D


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...