Skip to main content

:: One of My Greatest Dream Ever ::

dear bloggie....

Actually, benda ni memang dari dulu lagi aku nak sangat2. HEHEHE~~ Aku nak DADDY aku iring aku masa aku kahwin nanti.. of course kat gereja. Aku nak sangat2 saat tu berlaku sebab aku nak Daddy aku rasa happy sangat dapat pimpin anak perempuan dia and serahkan tanggungjawab seterusnya kat husband aku nanti. Plus, aku juga nak Mommy aku rasa happy tengok anak perempuan dia kahwin gereja sambil diiringi lagu kahwin dalam gereja.. HEHEHE~~ I really hope that it will happen. (MESTI!!)


** ilustrasi pada hari perkahwinan aku nanti.**

Aku nak sangat peristiwa jadi sebab aku je satu-satunya anak perempuan mommy and daddy aku dalam 4 orang kami beradik. Maybe aku tak dapat penuhi semua impian mommy and daddy, tapi sekurang2nya aku dapat bagi kegembiraan kat mereka berdua masa hari perkahwinan aku nanti..(bila masa tu dah tiba la) . Aku tau, mungkin ada la nangis-nangis punya slot...tapi i really want to experience that moment. HEHEHE~~

Lepas tu pula, masa dinner with family and friends.. aku nak lagu Celine Dion, Because You Love Me special dedicated utk mommy and daddy aku. Lirik lagu tu betul2 menyentuh hati aku bila setiap kali aku dengar lagu tu.

You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you



Antara lirik lagu dalam lagu Because You Love Me. Lirik yang bagi aku mengambarkan betapa besarnya pengorbanan mommy and daddy aku dalam membesarkan aku selama ni sampai lah aku berada pada tahap yang aku ada sekarang ni. Sob sob sob...(sedih la pulak..)

Itulah impian aku yang aku mesti dan harus capai!! HEHEHE~~

p/s : apa2 pun kena cari pengantin lelaki dulu kan? :)





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

Kukuh

All this while, I wrote in English. But this time, please allow me to write in Malay. Berdirinya ku disini, Bukan kerana ku melawan. Jatuhnya aku, Bukan kerana aku kalah. Tetapi, Berdirinya aku, Kerana aku tetap dengan peganganku. Jatuhnya aku, Kerana aku ingin bangkit semula. Biar rintangan yang datang, Biar halangan ku tempuh, Tetapnya aku kuat dan kukuh, Kuatnya aku kerna aku percaya. Kuatnya aku kerna aku yakin. Bangkitnya aku kerna aku ingin terus sedar. Sedar akan khilafku, Sedar akan egoku. Usainya waktu nanti, Akan ku undur diri, Setelah ku pasti semuanya terjawab.