SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Saturday, April 16, 2011

|- Revision week...@miri -|

yeah....akhirnya balik juga aku ke miri. aku smpai semalam...15 april...naik flght air asia...penerbangan tambang murah.. NOW EVERYONE CAN FLY...
plg x sangka2 la kan...blh sma flght ngn dato seri dr.khalid..slah sorg pemimpin dr parti pembangkang. erm.. tu tanda nya dato sri sma2 nak menikmati tambang murah la...n nk jimat badget.. kan bdget dh abis utk berkempen kat sarawak ni... hehehe...

hari ni aku jadi drebar mak aku..awal2 pagi dah kena bgn..pergh...kira awal la bgn kol 6.30 am..tak pernah2... ahhaha.. nak antar mak aku pegi mengundi pnya pasal... kena la.. aku? blom lgi mndaftar jdi pengundi...**oh...rasa tak bertanggungjawab betul sbg rakyat malaysia khasnya sarawak..**

balik2 tu, pegi plak rmh sedara sebelah bapa... ada sembahyang utk mndiang datuk sedara aku yg bru dah meninggal seminggu lbh rasanya... erm.. dlm sibuk2 sesi sembahyang tu, ada juga la pasal pilihan raya ni jadi topik.. erm..aku sendiri pon buntu.. wah..kebluran..sbb apa yg aku nmpak sasaran parti pembangkang ngn kerajaan sama je..masing2 nak memerintah. nnt bila dah memerintah, janji2 smua dah hilang...dgn yb2 tu skali ilang tak tau pi mana... biasala kan, adat bertanding rebut jawatan ni..msg2 menuding jari...ckp sekian2 ni salah, sekian2 tu betul..alahai.... jadi...rakyat jelata...pandai2 lah memilih... kalau aku la, aku pilih pemimpin berdasarkan personaliti.. bkn psl hensem tak hensem...cantik tak cantik...tp pasal aura dia... mcm mn aura dia tu... sndiri2 la rasa... :)

argh..ngntok... tdo la... ingt nak lyn anime...tp mata dah ngantok giler...maka lbh baiklah aku tdor,... nnt esok blh stdy... eseh, semangat ni nak stdy... FINAL....

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...