SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Tuesday, April 5, 2011

..Mimpi Buruk..

:(... ni kisah aku yg asyik mimpi buruk je....

dah lebih kurang seminggu la aku asyik mimpi2 buruk ni. apa la kaitan mimpi2 aku ni ngan kehidupan aku pada masa datang...? huhu... nak kata aku percaya kt mimpi pun bleh juga.. nak kata aku x percaya kat mimpi, xbleh jadi. bukan lah bermaksud aku membelakangi agama aku.. sebab kadang2 mimpi aku tu salu je jdi knyataan. hurm... sekarang ni aku dah tkut nak tdo petang waima tdo malam.. huhu... tp tuntutan alam tu penting, tu la aku kena tdur... huhuhuhu

ada benda buruk ke nak jadi kat aku? atau pun kat family2 aku? hurm... aduhai....
susah hati btul...
tambah plak dgn asaimen yg blom settle lagi ni..adeh2...

harap2 la mimpi2 ni xde apa2.. plg pon jauhkan lah...

Ya Tuhan,
Lindungilah hamba mu ini daripada sebarang malapetaka. Lindungi lah juga ahli keluarga ku daripada sebarang kecelakaan. Kau berkatilah kami semua daripada kejahatan. Hanya pada-Mu aku berdoa dan memohon pengharapan. Amin.


2 comments:

  1. amai d sawai? ang percaya mai gak gai mimpi nya. ang smpai d terpengaruh. bsampi b4 tdo..

    ReplyDelete
  2. ukai la ka pecaya 100%..tp nda ga ulih nda pecaya... huhuhu....

    ReplyDelete

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...