Skip to main content

Love or Hate?

..
kesejukan di CAIS. dah berapa jam aku n the geng bertapa lam CAIS ni.. buat asaimen social theory. utk presentation esok... huhu... waa...keja aku? dah siap...cuma nak update sikit2 jak.,...


hurm...searching for something? aku pon tak tau apa bnda yg aku nak search... sbb bnyak bnda yg aku nak "search2..." huhu...

.....


Nak cari sesuatu bagi mengubati luka di hati .... setakat ni hanya DIA je la yg dapat mengubat hati ni. Sebab DIA mmg selalu ada...aku je yg tak perasan kehadiran DIA. kadang2 tu aku lupa terus psl DIA.. oh...jahatnye aku...:(

Erm.... pasal soal hati dan perasan sekarang ni..I'm 55% dah recover... yg lain2 kena ambil masa yang agak lama.... kena tengok keadaan juga ... buat masa sekarang ni, aku ada kawan2 yang selalu ada di sisi aku. untuk buat aku happy and sentiasa mendengar keluhan aku... :) Thanks buddies!!

Pengalaman macam ni dah banyak beri pengajaran kat diri aku sendiri.. Jangan terlalu sayang dengan sesuatu tapi jangan pula terlalu benci dengan sesuatu. Biar kan je dalam keadaan biasa. Buat macam tak de apa pon yang jadi wpon sayang atau benci tu ada. Bila dah terlalu sayang, ia boleh melukakan. Bila dah terlalu benci, boleh juga jadi benda yang kita paling sayang tanpa kita sedar. Sebab tu lah orang kata, pengalaman mengajar kita...


Kepada sahabat-sahabat...terpulanglah samada nak sayang atau benci ada di dalam hati. Selagi kita rasa apa yang kita buat tu betul and tak myusahkan diri sndiri ..teruskan... tapi kalau sebaliknya, berhenti trus...




Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha