SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Monday, September 5, 2011

:: Bestie Outing ::

dear bloggie....

Today had fun with my bestie!! Hehe..
Siang pegi skul kononnya nak amik sijil si annie tapi..... ada tapi nya...
Rupa2nya sijil dia aku yang amik hari tu. HAHa~~ lama dah bah. Aku yg lupa bagi. Cait.. hahaha
Owh..bangga aku tengok perubahan kat sekolah aku.
Memang cantik sangat!! Hehe

Malam plak,
kami pegi makan2... di sushi king..
Dan take2 picture bah... hehehehe..

** si Elizabeth dgn aksi cute nya! **

** aku dgn annie...muka lapar! hahaha**

Btw, happy sgt dpat spent time dgn diaorang. Cerita x penah abis. Kena ada salah sorang yang stopkan cerita. Kalau tidak... ish ish ish.. hahahaha

Sedar tak sedar...(kira2 jap..) dah masuk 9 tahun kami berkawan. HAHA~~ tak terasa!
Kawan since high school.
Walau pun annie tu kira junior ( muda setahun bah) tetap juga lepak ngan aku n beth time rehat. Wakakakaka!!!

p/s : Berdoa hubungan ni akan tetap berkekalan smpai bila.. walaupun mati hidup semula.. hehehehehe... :D

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...