Skip to main content

:: Ajak Dating ke?? ::

dear bloggie.....

Pada satu petang....(2 hari yg lepas la..), someone msg aku....

Dia : Buat apa?
Aku : Xde. Bru je dah abis lepak2 ngan kwan tadi. Apasal?
Dia : ooow...jum pegi CAIS mlm ni...?
Aku : sapa lagi ikut?
Dia : setakat ni aku bawa ko sorang la...
Aku : owh..erm...malas je rasa aku ni...
Dia : Ala,,, jum laa....

2 minit kemudian aku reply...

Aku : ok lah.. tapi aku bawa kawan aku k...
Dia : Ok...

Maka, aku pun siap2 la kan. Mandi dan sewaktu dgn nya sebab nak pegi CAIS. Jam pun dah pkl 7pm. Tak nak la pegi lmbat ke CAIS, tkut penuh xde tmpt duduk. Aku ngan roommate aku ni pun pergi la ke CAIS. Dia plak belum smpai. Aku x la amik kisah sangat sbb x janji pkl brapa jumpa. HEHEHE... pastu, duduk..on laptop..buka facebook, buka google, buka email..dan terus dgn pencarian aku dlam google pasal reading artikel aku. Tunggu pnya tunggu, orang yg ajak aku pegi CAIS tadi pun datang la. Aku ingatkan dia adalah bawa bnda2 yg septtnya. (agak2 la.kalau dah stdnt, pegi CAIS bawa la lappy kan...) Tapi dia datang kosong je...dgn helmet dia...dgn beg kosong dia.. Pastu dia dduk sblh aku.. dia pun ckap...

Dia : ko buat apa? assignment ke... ?
Aku : aok.. nak cari artikel..
Dia : erm..lappy aku rosak. ingat nak bawa ko pegi duduk ngan aku sana kat PC tu..
Aku : ??? apa masalah lappy ko? kalau ko nak pegi sna, pegi la.. lagipon aku mls nak bgn dah ni.. (dlm hati,..sengal!)
Dia : erm... kawan ko guna x lappy dia?
Aku : GUNAAaaa....
Dia : Owh..
Aku : pegi la kat pc sna. Ko duduk sini pun nnt x dpt cari bhan sbb xde lappy...
Dia : ermmmm......ok. Ko tgk helmet aku dulu...
Aku : ok..

Dah dia pegi tu...aku pon terfikir la..apa motif dia bawa aku pegi CAIS klau mcm tu gaya.?? Heran aku... Pnye la aku ni tadi..kira fikir kawan la kan..aku on je la..dah dia ckap "jum la"... ish ish ish..

Oleh kerana takde apa dah nak dibuat disbbkan dia buat sbgitu rupa...tmbah lagi aku ngan roommate aku ni dah lapar tahap gaban... aku balik awal. Tapi of course la kan aku bgtau aku nak balik kat dia. Kang tak bgtau dia, apa plak perasaan dia kan.. huhu..

Masa nak bagi helmet kat dia tu, ada la plak aku nampak sorang senior ni. ( memang aku minat la ngan senior ni n pernah ckap2 ngan dia) Aduh mak....msti senior ni nnt ingat aku ngn dia tu ada apa2... (Agak nye la..). Yang dia ni plak, nak jln sblh aku..aku menjauhkan diri.. hahahaha.. Masa nak turun tangga tu, smpat juga aku tgk senior aku ni..and GOtcha!! Senior tu curi2 tngok aku.. hehehehe...

Berbalik kepada si dia yg ajak aku pegi CAIS tadi.. hurm... apa la tujuan dia bawa aku pegi cais klau dia kt tmpt lain, aku kt tmpt lain? Bgs aku ddk kat rh.. guling2 atas tilam..pastu tidur.. Aigo.. Ajak dating ke?? Sbb sblm ni mmg dia bnyak kali bawa aku dating tpi aku menolak sbb yg pertama dulu aku rsa mcm x connect lgsg. Tmbh plak Ferrari kesygan aku pun dh buat hal msa kmi dua dating ari tu. HAHA... petanda tu..petanda.. Lgpon, dia bkn la ciri2 yg aku nak.. Bila rsa dia msg aku, dia nak kuar baru dia cari aku. Klau x, xde la. Wlaupun aku desperate mcri Mr.X tpi aku xnak lah slah pilih mcm aku ngan ex aku dulu. Terburu2... hurm....I don't want banana fruit 2 time..HAHAHAHAH !

Disbabkan kjadian yg aku cerita kat ats tdi buat aku xnak FORWARD LOOKING ngan dia. HE OUT OF MY LIST! hahahahaah...minta maaf ye.. Xpe la.. ada bnyak lagi pilihan.. aku perlahan2 je la....

sekian je la cerita dari aku. hehehehehe..

p/s : aku xnak sia2kan khdupan aku dgn lelaki yg ngam n bkn plhan aku... hehehehe


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha