Skip to main content

Tempat ke 4....:D


akhirnya...tamat sudah kejohanan bola baling piala terbuka 1malaysia,..

kami team pompuan dapat no 4 ngan piala,medal n duit ..hehehe...team laki plak dah tersingkir kt quarterfinal..

apa2hal pon congrate sgt kat team pompuan sbb akhirnya kami dpt masuk semifinal... mmg x sangka la smpai tahap mcm ni... berkat usaha training drpd coach kitaorg n kata sepakat dgn team sndiri bt kitaorg boleh smpai thap macam ni...

first match kitaorg ngn bdak DQuin..lawan kmi last year.. team kitaorg menang..dpt gak menebus balik kekalahan dari thn lepas. tp main ngn team ni mmg ganas giler... smpai kan plyer dQuin dpt smua kesalahan...kena gantung main 2 mint, kad kuning dan dahsyat lagi kad merah... mmg dah thap ganas lah tu kalau smpai mcm tu...wakakakaakka.... tpi, biasa lah...org baik akan menang di penghujung nya bah...hahahahaha....

2nd match lawan ngan IPGBL...yg ni pon blh thn main...diorg smua tinggi... plyer team aku sedang2... adeh2...nsb baik la keper boleh menangkis bola dgn jayanya...x ga bolos... yg ni pon kitaorg menang...menang tipis... 5-4... huhu... nebes wei....

3nd match kitaorg...dh masuk quarterfinal... lawan ngn unirazak...wah...mmg hbt...dr segi body team unirazak menang....fhm2 la... boleh thn main... lwn ngn team ni ant match plg best bg aku... hehehe... tp yg lucu nye aku lwn ngn team kwn aku yg pernah sma2 jd geng handball tyme sekolah dulu...hehehehe.... mula2 ngn unirazak kitaorg kalah...2-1... masuk secondhaf, dgn sedikit penerangan drpd referee yg x bertugas...(kununnya ref tu nk bt contract ngn unimas jd coach kitaorg 2 tahun..wakakaka) kita org dpt atur balik strategi kitaorg... dan akhirnya kitaorg dpt kejar unirazak...kitaorg menang... 6-2... yuhuuu...

kt semifinal... kitaorg jumpa dgn musuh tradisi...uitm...hehehe...mmg bdak2 team aku dah seram dah tyme tu... sbb dah tau mcm mn team uitm ni main... mmg terer la... *utk thap kt game ni la*.. mcm biasala... kitaorg kalah... 1-6...

rebut tmpt 3 n 4... mmg aku hrp giler la dpt no 3 ...sbb kitaorg lwan ngn panthers... tp ntah mn silap dia...kitaorg boleh kalah... bkn apa...pressure ngn arahan dprd sorang bdk laki dr team kitaorg gak...ntah mn ntah muncul..tiba2 je ada...aku dah pesan x yah masuk cmpur...kitaorg nak shah je...tp dia...hurm...aku ngn udie mmg dah bengang ngan dia ni... mmg lah fhm niat murni nak tolong...tp skrg ni kitaorg atas pdg kitaorg..biar kitaorg main ngn cara kitaorg... hurm...abis game tu..mmg aku nangis la...sbb aku tau kitaorg boleh sbnrnya kejar...tp disbbkan bnda mcm tu...hurm... yg aku x puas ati, diaorg ckp aku myalahkan org...mmg pon... cba diaorg jgn msuk cmpur... relek je... msti dpat pnya.. mmg aku nngis giler2...sedey siot...wpon no 4 ada hdh, tp aku nak ga no 3... huhuhu...

duit kemenangan kitaorg, hehehe.... xtau nk bt apa ngn duit tu... nk bwa makan steamboat blh gak... hehe...tp kene tunggu drpd diaorg a...nk ke xnk... hehehehe

p/s : btw...team member...dgn korang mmg best giler...wpon masa singkat...tp jgn dilupakan hbgn ant kita seteam...hahaha... hehehe

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha