SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Thursday, March 3, 2011

..Kisah yang itu...

hurm...
mlam2 ni syok gak layan diri.. huhu
hurm...
kalau dulu..
waktu2 macam ni aku bergiat aktif di mana2 tmpt..
ada je merayau ntah pegi mana...
tapi sekarang,
sume dah lain..
masing2 dah buat perkara masing2...
kalau dulu,
masa sentiasa je bersama,..
tapi sekarang smua dah takde...huhu
yang tinggal skarang ni pon,
msh lagi stick together...
ada masa, akan bersama...
yang dah xde tu..
buat biasa je lah...
hurm....
rindu dah ngan masa yg di spent kan bersama....
agak2 apa jadi pasni?
tapi...tu lah...
yg masih ada ni, teruskan perjalanan cerita bersma..
yg tiada pon, teruskan dengan perjalanan cerita yang sama tergantung...

ni lagi satu kisah...
kisah rokok... huhuhu...
xtvt merokok aku dah smakin menjadi dah ni...
xde rokok, x tenteram btol hdup..
huhu...
smua ni gara2 satu benda...
serve me rite!
tapi tu je lah cara utk aku lupakan msalah yg ada...
mmg ada kwan utk berkongsi cerita...
huhu... ntah lah...
one day, tabiat ni akan berhenti dgn sndri nya...

hurm...
carry on my life babe!!!

2 comments:

  1. jum... hahahaha.... sigup smpai kronik..haha...beer jgn lupa... wakaka

    ReplyDelete

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...