SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Wednesday, March 30, 2011

Poor Guy..

hari ni gempar gak la satu uni ada bdak bnh diri kat tasik. pergh....x sangka ga bnda ni btol2 blh jadi. kalau sblm ni main2 sebut je...tau2 ada gak yg dh nekad abis nak bt gaya gitu... huhuhu... dan plg tak disangka2 bdak tu pernah sekelab senggang ngn aku...

ada mcm2 cerita la kuar sal bdak ni pas kejadian ni jadi.. klau nk dipendekkn cerita bdak ni nekad bt perkara yg sedemikian sbb dia stress giler2... kalau nak dipanjangkan cerita, aku pon x tau panjang mana cerita ni.. hurm... kesian. tapi kesian pon x guna ga kalau dah jadi mcm tu.

kes ini..sedikit sbnyk mmg bg kesan mendalam la kat bdk2 uni yg ada skrg. hurm... kalau ye pon stress giler2...cba la dia p cari org terdekat di hati dia utk luahkan sgala yg terbuku lam hati.. hurm... mngkin dah pandak runding kata org iban, tu la pasal dia mcm tu... hurm..

apa2 hal... FIKIR PANJANG2 SEBELUM BUAT KEPUTUSAN. INGAT MAK NGAN BAPAK TU YG PLG PNTG. WPON DIAORG SALU MARAH2, TP TU TAK BERMAKNA DIAORG TAK SAYANG. ...

semoga tuhan mengampuni dosa dia atas kesilapan dia...

GOD BLESS HIM....

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...