SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Saturday, March 26, 2011

...No More Jawatan in PSS!!! hooray!!!

25 Mac 2011 : maka termaktub lah sudah aku tidak lagi memegang jawatan Exco Protokol dan Perhubungan Awam dlm PSS...haha(pergh ayat...)

majlis penyerahan kuasa dah pon berjalan dengan lancar. AJK PSS yang baru dah pun tertubuh. haha...hoyey...pasni kurang la sikit bebanan di kepala... hehehe....

kepada AJK yg baru... Congratulations and GOOD LUCK!! hehe...lpas ni korang akan menghadapi apa yang kitaorg hadapi selama ini... apa2hal...semoga anda semua berjaya melaksanakan misi dan visi yg telah korang cadangkan sebelum ni.

daripada usulan yang korang bentang semalam... sebenarnya isu2 tu ...isu biasa je..kira macam isu berbangkit... ( hehehehe...ni pendapat aku je lah...) tp apa2hal pon, semoga berjaya dan dapat meneruskan perjuangan selama ini untuk memartabatkan PSS di mata pelajar UNIMAS yang lain.... :D

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...