SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Saturday, July 30, 2011

::Sabun Jari Manusia:: (Ada beran ke?? )

Malam-malam macam ni kan.. biasa la, bila mata dah tak boleh tdo, mula la aku surf apa2 yg terlintas di depan mata. (sebab cari2 dalam google,,hahaha).. tup tup aku terjumpa satu gambar alah ni. Gambar sabun yang berbentuk jari manusia. Bukan sabun buatan jari TAPI berbentuk JARI..


haha...mcam jari tembus dari satu objek...


snek jejari?? huhuhuhu...

Tak dapat ku bayangkan sabun jari ni berkeliaran kat badan aku yang gebu dan comey ni.. **dirty minded?? hihihihi**

Korang rasa korang ada beran ke nak guna sabun ni?? hehehehe...

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...