SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Wednesday, July 27, 2011

:: Malas Tahap Dewa ::

Dear bloggie,

Aduyai.... hari ni ntah apsal aku malas giler... kemalasan tahap dewa!!! DAMN! huhuhu... awal-awal pagi aku dah bangun kena bwa mak aku pergi batu niah. Sebelum tu, kena bawa kereta tu g kdai lu nak tukar tayar kereta sbb macam nak pancit. Yeah... Pastu pegi breakfast. Aku order ape? hehe.. Lau su fen kolo a.k.a mee tikus! Hahahahaha..... Mmg sedap dan mengancam. Hehehe...

Pastu baru la aku pergi bawa mak aku ke batu niah. Mak aku terus stay kat sana and aku balik ke miri guna kereta anty aku. Pinjam sekejap maa....

Haish... ntah kenapa 2 hari ni gf kwan aku sorang ni nak chat ngan aku. aku tau la aku ni bestfriend kawan ku tu kan... tapi..biar lah.. x kisah asal dia jgn ganggu hdup aku yang aman dan damai ni dah la... hahahahaha...

Oklah... aku nak masak2 dulu... nnt adik-adik aku pegi tusyen.. aku plak malas btol rasa nak pegi cardio ni... huhuhu...

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...