Skip to main content

Some of Memory From Jogja

dear bloggie, 

Bawah ni adalah sebahagian daripada gmbr class trip aku ke Yogja dgn comrade2 aku yg seramai 12 org.. Ada bnyk lgi gmbr lain, tp tu la...bnyk sgt. Kalau nak tgk lg yg lain2 tu, blh la view kat FB (klik la...) aku ye.. Hehehe... 



 Di Airport Kuching sebelum ke LCCT. 

 View Gunung Merapi dari flight 

 Semasa aktiviti kemasyarakatan bersama kanak-kanak. Mereka sangat happy. Lebih2 lg bila tgk majoriti kami berbadan comel dan gendut.. HEhehehe

 Selepas sesi diskusi dgn pelajar IR, UGM. On the way nak ke Koperasi UGM, sempat la bergmbar kat sini..

 SYOK!!! View dari atas kat Candi Borobudur. Cantik kan?? 

 Aku dah capai thap nirwana??Hehehe...Rasa mcam bermimpi dapat menjejakkan kaki kat candi ni. 

 Depan Candi Mendut, candi kecil sebelum ke Borobudur. 

 Aku ngan housemate, roomate, classmate, n schoolmate aku, Firah. Muka yg sgt lapar. And kami merasa masakan yang 100% masak dgn bhn asas ialah mushroom. Org Jogja panggil mushroom, Jamur. Sangat SEDAP! 

 Lepas lunch, kami ke Gunung Merapi. Ni pandangan dari kaki gunung. Cuaca panas, tapi angin sejuk. Best! Ni kira pasca letusan slps beberapa tahun yang lepas. Can't believe dpt tgk real gunung berapi. AWESOME! 

 Ni kat Pantai ParangTritis.Kawasan pantai lebih kurang mcm kat Malaysia. Cuma bezanya warna pasir kat pantai ni warna hitam.. 

 Ni, masa sunset.. Aku n Bos program trip ni, KEMA. Cantik tak view kat blkg kitaorg tu?? Hehehe.. 

Tu la antara sebahagian gambar trip aku. Lepas ni ada trip ke Kabong. Wah..mmg traveling abis la aku bln april ni.. Hehehe...Semoga trip kali ni, bawa bnyak kenangan and memori.. Ye la,sbhgian dri kwn2 dh nak grad. Aku je msh stay... Hehehe... 

sekian dri aku yg comel. 

Love, 
Gracie
muahmuah! 


Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha