Skip to main content

:: Training, Classes and Trip ::

dear bloggie.....

Wah..agak2 dah berapa lame yerk aku x update blog ni?? Smpai seminggu tak?? HUHU... Bz sgt2 skrang ni. Dgn handball nye, trip ke jogja, trip ke kabong.. Huaaaaaa....

1. Sekarang ni aku n teammate tgh training handball utk tournament akan dtang.. NEXT WEEEK!!!!! Aduhai..training dlm msa 2 minggu... Star pon kena training lama ok... Apa2 pun aku sangat sangatttt puas hati dengan kerjasama daripada team aku. Dorang smua bt yang terbaik masa training. So, utk game akan dtg dorang dpt buat lgi terbaik la... Target kali ni nak masok ranking 123.. Last year dpt no 4. Jdi thun ni amik no 3 pon ok jga... :D

2. Trip and trip. Bulan 4 adalah bulan travelling utk aku. 7 april smpai 13 april aku n classmate akn ada trip ke Yogjakarta. haaaa..ni satu hal. BADGET! Aduhai...badget mmg besar..tambah lagi duit pt aku bnyak dah sot ats sbb2 tertentu. Aduhaii.... Takde cara lain, terpaksa la aku pinjam duit saham aku dulu.. Trip ke Yogja, kitaorg akan pergi ke UGM, antara uni yg plg terkenal dan tertua di indonesia. Tak sbar jga nak tgk tmpt org. Kiranya, ini lah antara perjalanan aku yg jauh. Sblm ni pergi Singapore je pun.. Hehehe.. Balik dri Yogja, sekali lagi aku ada trip. Tapi kali ni dalam sarawak. Aktiviti khidmat masyarakat kat Kabong, Saratok. Harap2 dapat buat yg terbaik utk trip ni. And dpt pengalman. Dgr2 kitaorg akan ada aktiviti memukat kat laut.. Waaa.... Mcm best kan?? Hehehehe

3. Utk trip ke kabong aku jadi bendahari. HAHAHAH!! Utk hari ni je aku dah dpt RM 1k. WAH!!! Lau hari2 dpat mcm ni kan best...?? HAHAHAHA

Ok lah... smapai kat sini je la pot pet aku.. Apa2 nanti aku update lagi... :D

Love,
gracie
muahmuah!

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha