SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Friday, March 16, 2012

:: All about love thing ::

dear bloggie....

Sabtu... supposely hari utk aku tidur2 kt rumah.. HEHEHE.. Tetapi memandangkan aku kena renew buku kat CAIS, kena lah aku msuk kampus hari ni. Before that, aku tgk Benerd main takraw dulu. HEHE..Panas dowh! Aku, mel n martin. Kami tiga jadi penyokong smntara. HEHE..smbil2 tu ada gak la aku cuci mata. HEHE..ada lah yg cute miut.. mnah gamal..sigat.. HAHA..

Oh..sal title aku.. Hurm..seminggu ni dah aku ngan roomate aku cerita sal lovey thing ni. Sbbnye, aku ni skrang selalu je jadi ubat nyamuk. Tapi bukan aku sengaja nak jadi ubat nyamuk, dorg ajak aku. Bila aku tak nak, dorang pujuk2 aku. Nak tak nak terpaksa la juga aku kata nak kan? Bila tgk org happy ngn kapel masing2, aku plak yg sorang2.. REMAIN SINGLE ALL OVER THE TIME! FIkir punya fikir... Haish.. Sekarang ni, bukan senang nak cari lelaki yang betul2 baik or memenuhi apa yang aku nak. Kawan2 aku cakap aku terlalu memilih. AKu bukan memilih... aku cuma nak lelaki tinggi je. Kawan aku juga ckap nnt bnda yg aku tak suka tu plak yg kena kat aku. Hurm... Tambah lgi, rata2 lelaki yg aku pernah jumpa aku cuma blh anggap kawn je. Lbh dari tu, susah sgt.. Kawan aku jg bgtau, " ko suka la dgn lelaki yg mencintai kau, bru hidup bahgia..." Habis tu kalau aku tak suka mcm mn?? AKu bukan lah tahap kejam smpai nak amik kesempatan, tapi aku xnak bersikap tak jujur dgn lelaki tu kalau btul dia mencintai aku..(konon nye lah mencintai). Entah la.. kita tunggu dan lihat je la smpai bila aku akan macam ni... kan?? HEHEHE...

Oklah..stop sini dulu.. lain kali sambung lagi.. hehehehe...

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...