Skip to main content

:: All about love thing ::

dear bloggie....

Sabtu... supposely hari utk aku tidur2 kt rumah.. HEHEHE.. Tetapi memandangkan aku kena renew buku kat CAIS, kena lah aku msuk kampus hari ni. Before that, aku tgk Benerd main takraw dulu. HEHE..Panas dowh! Aku, mel n martin. Kami tiga jadi penyokong smntara. HEHE..smbil2 tu ada gak la aku cuci mata. HEHE..ada lah yg cute miut.. mnah gamal..sigat.. HAHA..

Oh..sal title aku.. Hurm..seminggu ni dah aku ngan roomate aku cerita sal lovey thing ni. Sbbnye, aku ni skrang selalu je jadi ubat nyamuk. Tapi bukan aku sengaja nak jadi ubat nyamuk, dorg ajak aku. Bila aku tak nak, dorang pujuk2 aku. Nak tak nak terpaksa la juga aku kata nak kan? Bila tgk org happy ngn kapel masing2, aku plak yg sorang2.. REMAIN SINGLE ALL OVER THE TIME! FIkir punya fikir... Haish.. Sekarang ni, bukan senang nak cari lelaki yang betul2 baik or memenuhi apa yang aku nak. Kawan2 aku cakap aku terlalu memilih. AKu bukan memilih... aku cuma nak lelaki tinggi je. Kawan aku juga ckap nnt bnda yg aku tak suka tu plak yg kena kat aku. Hurm... Tambah lgi, rata2 lelaki yg aku pernah jumpa aku cuma blh anggap kawn je. Lbh dari tu, susah sgt.. Kawan aku jg bgtau, " ko suka la dgn lelaki yg mencintai kau, bru hidup bahgia..." Habis tu kalau aku tak suka mcm mn?? AKu bukan lah tahap kejam smpai nak amik kesempatan, tapi aku xnak bersikap tak jujur dgn lelaki tu kalau btul dia mencintai aku..(konon nye lah mencintai). Entah la.. kita tunggu dan lihat je la smpai bila aku akan macam ni... kan?? HEHEHE...

Oklah..stop sini dulu.. lain kali sambung lagi.. hehehehe...

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha