SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Thursday, December 2, 2010

kecewa...

hurm...skrg aku dh rasa ok sikit. tapi jauh dalam hati tu mmg x ok lgsg. sgt2 la sedih bila tgk resul wpon blom official lgi. skrg ni cma nk tau pointer terkini je. aduh! mmg aku frust giler. plg aku frust bile paper yg aku repeat mkin trok plak markah. aduh! frust sgt2... aku x tau la ape nk jdi ngn aku ni nnt. mati lah aku. dah la paper tu mmg kena lulus n utk melayakkan aku trskn PTA aku. ni apa nk jdi? aduh! trok!

mati aku kalau mcm ni. tapi aku hrap sgt ada magikal yg berlaku nnt. aduhai!

Ya Tuhan, aku tahu kau dengar dan memahami keadaan aku saat ni. aku berharap sangat yang kau akn berikan sikit magikal kat aku. please god...please! sekarang ni aku cuma boleh berharap dengan kau je ya tuhan. hanya engkau je yang mampu tolong aku saat macam ni. please... :(.. really hope there will be a magical happening to me.. AMEN!

hurm...

p/s : Gracie, keep on praying... be tough!

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...