SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Wednesday, May 4, 2011

T.O.P Penawar Duka dan Lara ku..


argh... ni la akibat nya bila terlalu gila dgn final. semua yg aku buat serba tak kena... huhu.... tambah dgn kepala yang sedang kepeningan..rasa mual2..loya...(hah!! pregnant? oh tidak sama sekali)... pergh...

utk hilang kan kesakitan ni...aku layan je lah diri ni ngan gambar T.O.P BigBang. yeah yeah...memang la sbab rupa aku tertarik dgn dia... sebab aku suka ciri2 muka dia... i mean..ekspresi muka dia la.. CooL and Smart.. hahaha..

Walaupun hanya angan2 semata-mata dan setelinga-telinga... sekurang2nya dapatlah kurangkan kesakitan aku sekarang ni... hahahaha....




kerana nak dpat kan ilham masa menghadap nota utk subjek dr.lucy...aku dah jadikan slide dr.lucy ni backgroundkan t.o.p.. pergh...fanatik giler ke aku ni?? wakaka


yang gambar bawah ni plak aku combine kan gmbar aku ngn dia... wakaka.. pergh... cubala realiti pon macam ni juga...sumpah aku tak cari yang lain.. biar mati hidup semula..pon aku x cari yang lain... hahahaha


well...semua tu cuma gambaran aku sebagai peminat kepada dia.. haha.. ni smua pengaruh rakan sebaya la ni.. buat aku ketagih dengan artis2 korea... hahahaha...

:)..


3 comments:

  1. well done swai....bahagia Dr Lucy mda nota ya dmodified student ya...hahahahhaha

    ReplyDelete
  2. ka gila dak asai tu...nasib lah hubungan jarak jauh.. hahahhaha

    ReplyDelete

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...