Skip to main content

:: New phase of Life ::

dear bloggie.... 

waah.... lama gak la aku x update blog ni. Semenjak bz dgn praktikal, blk je dr opis dah penat.. dgn jalan jammed, aigoo... Ni pun dgn kesempatan yg ada aku meng-update kan blog setelah sekian lama.. 

Ni aku nak story, tak lama lg bestie aku akan menjalani fasa baru dalam kehidupan dia. Aku happy sangat utk dia. At last dia jumpa jodoh dia... The end of August nnt, dia akan mndirikan rumah tangga dia.. Tak sangka, dah bertahun-tahun kami berkawan and dia la yg first merasmikan alam perkahwinan. Ngeeee!!! Bila dngar brita dia nak kawin, terkejut pun ada gak. Hehehe.. Harap sangat2 dia bahgia di samping husband tersayang dia. :D.. Buat husband dia, sila jaga bestie aku sebaik yg mungkin. Dan dgn ini, aku dapat rasakan yang aku n sorang lg bestie aku akan menjadi pembantu bestie aku ni msa hari perkahwinan ni nanti.. HEHEHE... jadi sekarang aku dlm usaha mencari idea yg kreatif utk wedding dia.. wakakaka!! 

Utk aku plak, hahaha... ada bnyak perkara nak fokus. Ngeee... 

adios amigos!! 


Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha