Skip to main content

:: STRESS ::

dear bloggie.... 

Ok..Ok.. sekarang ni memang busy dengan assgnment. Dah nak abis sem mcam ni la.. Semua nak kejar dateline yang tak sudah2. HUHU.. :( 

Apa-apa pun aku harap sangat semua assignment ni dapat settle sebelum aku balik ke Miri. Sebab tak lama lagi nak GAWAI!! Yaribaaa! Walaupun dalam sibuk bergawai, aku juga kena sibuk bertungkus lumus nak ingat balik semua lecture aku.. Lepas tu final exam!! Oh my God! STRESS! 

My little sis, yang juga "doktor peribadi" aku..si anny gtau yg minggu ni keta dia akan keluar. WOW!! DAEBAK!! Akhirnya, dapat juga la aku merasa kereta baru dia yang selama ni memang ditunggu2. HAHA.. Anny..sila tunggu kepulangan ku tak lama lagi..pastu kita round-round miri!! OooYea!!! Memang tu la perjanjian aku, anny and beth. Kami akan berkongsi bersama setiap perkara. HAHAHA.. Aku tumpang gembira la utk dia.. HEHE... 

Gawai tahun ni, aku dan family aku akan balik ke Pakan, Sarikei. Celebrate ngan datuk and nenek aku kat sana. Lama juga la tak balik sana. Tambah2 lagi datuk aku lama dah tak jumpa aku.. Jadi, tahun ni tak tukar angin, celeb ngan dorang. :) Memang tak expect apa2 yg meriah utk gawai tahun ni..but yg penting dapat gather sma2 ngan family. THE MOST IMPORTANT!! 

Sekarang ni aku dah fall in love dengan Gary Oppa! HAHAHA.. Lelaki korea ke-2 buat aku jatuh cinta lepas TOP Oppa. HAHA.. **pengaruh korea** Sekarang ni aku dengar suara Gary yg tengah "rapping". Seriusly, aku suka! HAHAHA... TEeeeTTTT! Takpe la.. Xdpat dia betul2 pun, atleast utk aku berangan2 pun ok ape? HEHEHE... PEACE! Bukan aku sorang je yang rasa mcam ni kan... Peminat2 dia yg lain pon cam tu juga. HAHAHA... Well, he just an ordinary guy that suit my taste. HEHEHE... **angan-angan tak sudah** 

**Gary** 

Kalau lah....kalau lah.... HAHAHA! 

Ok..stop dreaming. Now back to reality.. Start focusing with my real life! 

Ok la.. tu je... Enjoying your weekend and weekday! 

Daaa....

love, 
gracie
muahmuah

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha