SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Thursday, June 9, 2011

cuti yg terlalu panjang...

dear bloggie....

dah masuk bulan kedua aku bercuti... wa...boring giler jugak ni cuti panjang2... adeh adeh...
nak keja...aku ada isi borang keja jadi guru sandaran or guru ganti tapi masih lagi blom ada apa2 jawapan. hurm... nak keja kat supermarket msti bos aku bising2 nanti...lbh2 lagi bos laki... haish... kut je lah...

sekarang ni aku kat batu niah. masih bercuti dgn anty ku kat sini... sblum ni kat rh pnjang... kali ni ngn anty aku kt smk subis ni...sbb ada nenek n datuk kenyah aku kt sini... kawan dgn dorang la...

bloggie..

aku rasa berat badan aku makin bertambah... haish..mn tak.. makan tdor makan tdor tgk tv... tu je keje aku..

hari tu jumpa ngn mak kawan aku tyme skolah.. bnda pertama yg mak kawan aku tu cakap ...
"eh grace... besar btul badan kmu skarang" dush dush!! terasanya... seperti hati kena cucuk den berlubang... huhu.. nak bt mcm mn.. aku ni liat sikit lau nak exercise.. huhuhuhu....

bloggie...

akai... apa nak buat...?

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...