Skip to main content

Gigi Patah......

gigi aku patah ke?? yup...tp lam mimpi..mngkin pada sesetengah orang mimpi tu mainan tidur tp bgi aku mimpi tu beri aku petanda..tp bukan semua la.. malam td aku mimpi yg gigi aku patah. kalau diikutkan, kalau mimpi gigi patah ada saudara yang akan meninggal. kalau patah bhgian depan, saudara plg dekat, n kalau bhgian gigi belakang plak, saudara jauh. nak tau gigi aku patah bhgian mn?? Bhagian DEPAN!! erm... risau jugak aku ni.xtau apa yg bakal berlaku..(sbb aku bukan tukang tilik)..

aku risau bkn apa, sbb semalam uncle aku ada kol..(apai anol)..dia ckp telinga dia ada skit balik. pastu plak, hingus dia ada tp xde air hingus yg kuar dr hidung. dulu apai anol tu pernah disahkan menghidap kanser hdung, tkut penyakit dia dtg balik...kalau x silap masuk thn ni dah nk masuk thn ke-4 dia brada thp selamat slps dikimoterapikan. hurm.....

yg ni pon aku risau gak, dady aku.. risau dia apa2 ke kt ldg sna. dady aku ni ada pnyakit darah tinggi. aku risau dia plak yg apa2 kt ldg.. bkn ada mmy ngan dia kat sana,. harap2 la dady x apa2 k? we still need u...huhu... dady..dady....

ni lagi sorg aku risau, Uko Ledo..(nenek dlm bhsa kenyah)..yg ni pon aku risau gak. dia ni salu skit...mslhnye dia ni degil, xnk dgr ckp org... makan ubat, mmg dia mkan ubat on time... yg jd msalahnye yg mnybbkan aku ckp uko ni degil ialah, dia suka sgt curi2 minum arak. dah minum arak pastu sakit, smua org dia mrah nnt. urg bkn xnk bg dia minum..(mmg xnk bg pon..hehe..) tp dia kn dah tua, sakit lagi..mmg la cpt skit kalau dah mabuk...adeh adeh...uko uko... cba la dgr ckp anak2 dan menantu mu...(uncle,anty,dady n mamy aku la...)

tp...aku hrap smua sihat walafiat... tak kisah la saudara jauh ke dekat ke...harap dorang sihat slalu... mmg la kita x boleh elak kematian sbb setiap antara kita ni mmg akan meninggalkan dunia yg fana ni..(cewah)...tp sekurang2nya....erm...susah gak nk cakap sal bnda ni.... huhuhuhu....

Comments

Popular posts from this blog

:: Sabar ::

dear bloggie.... Sabar. Itu lah yang aku dapat bertahan sekarang ni. Kesabaran aku betul-betul diuji. Kalau dilihat dgn dlm lagi, hal ni memang hal kecik. Tapi sekecik mana pun hal ni, suatu hari nanti memang akan jadi besar. Pasal sabar..aku rasa aku dah cukup sabar dah dengan sikap seseorang ni. Selama ni, aku memang respect dia as a friend. And aku memang sentiasa bersedia je if dia memang btul2 perlukan aku. I always there. But, what that fella had done to me yesterday, really really really make me feel uneasy. Oh my goodness. It seems like i make a really BIG mistake. Hurm... Yes, i admit i make a mistake for what i had ask..but... IDK... So, apa aku kena buat? Ini bukan soal sapa minta maaf dgn sapa. NO.. Aku x kisah pun hal tu tp aku pun ada hati dan perasaan. Keadaan aku sekarang betul2 diuji. And aku betul2 tersepit dgn keadaan ni.. Aku x salahkan sapa2 dalam hal ni. Agak2nye aku kena nuetral dlm hal ni. (Tp, selama ni aku rasa aku x sokong mana2 ant dua tu). Aku lebih kepada

..the followers...and the readers....

... ..... ......hehehe...aku br perasan followers aku adalah org yg aku knl... hehehe... guys, i ada permintaan ngn u ol..hehe.. permintaan i...(mngkin sma gak ngn member lain...hehehe...)... apa2 yg dicoret dalam blog ni biar lah dlm blog ni je k? dah baca, diam2 je...anggap mcm baca teori2 social scientist mcm yg aku baca selama ni...hehehee.... same goes to the readers la... hehehe... aku x kisah korang nak baca sbb tu la aku buat blog... tp bnda lam blog, biar lam blog...xperlu la bising2 kt luar... hehehe... terutamanya blog aku la... blog org lain aku x tau..hehehehehe.... anyway, have fun with my blog k?? ok..ok... mood stdy dah dtang...

me and T.O.P BigBang...!! edited!!

editing punya pasal.... yang ni aku edit sendiri... hahahaha kamsahamida untuk Bita unni..sebab dia edit pic i ngan T.O.P.. hehehe.. suka sgt2...!! hahahaha