SHARING OF THOUGHT

Life is really miserable. Ups and downs is always there. At the same time it helps us a lot to stand up still and moving forward. We may falling down a lot but yet we still try to stand up again. No matter what.

Sunday, October 31, 2010

Gigi Patah......

gigi aku patah ke?? yup...tp lam mimpi..mngkin pada sesetengah orang mimpi tu mainan tidur tp bgi aku mimpi tu beri aku petanda..tp bukan semua la.. malam td aku mimpi yg gigi aku patah. kalau diikutkan, kalau mimpi gigi patah ada saudara yang akan meninggal. kalau patah bhgian depan, saudara plg dekat, n kalau bhgian gigi belakang plak, saudara jauh. nak tau gigi aku patah bhgian mn?? Bhagian DEPAN!! erm... risau jugak aku ni.xtau apa yg bakal berlaku..(sbb aku bukan tukang tilik)..

aku risau bkn apa, sbb semalam uncle aku ada kol..(apai anol)..dia ckp telinga dia ada skit balik. pastu plak, hingus dia ada tp xde air hingus yg kuar dr hidung. dulu apai anol tu pernah disahkan menghidap kanser hdung, tkut penyakit dia dtg balik...kalau x silap masuk thn ni dah nk masuk thn ke-4 dia brada thp selamat slps dikimoterapikan. hurm.....

yg ni pon aku risau gak, dady aku.. risau dia apa2 ke kt ldg sna. dady aku ni ada pnyakit darah tinggi. aku risau dia plak yg apa2 kt ldg.. bkn ada mmy ngan dia kat sana,. harap2 la dady x apa2 k? we still need u...huhu... dady..dady....

ni lagi sorg aku risau, Uko Ledo..(nenek dlm bhsa kenyah)..yg ni pon aku risau gak. dia ni salu skit...mslhnye dia ni degil, xnk dgr ckp org... makan ubat, mmg dia mkan ubat on time... yg jd msalahnye yg mnybbkan aku ckp uko ni degil ialah, dia suka sgt curi2 minum arak. dah minum arak pastu sakit, smua org dia mrah nnt. urg bkn xnk bg dia minum..(mmg xnk bg pon..hehe..) tp dia kn dah tua, sakit lagi..mmg la cpt skit kalau dah mabuk...adeh adeh...uko uko... cba la dgr ckp anak2 dan menantu mu...(uncle,anty,dady n mamy aku la...)

tp...aku hrap smua sihat walafiat... tak kisah la saudara jauh ke dekat ke...harap dorang sihat slalu... mmg la kita x boleh elak kematian sbb setiap antara kita ni mmg akan meninggalkan dunia yg fana ni..(cewah)...tp sekurang2nya....erm...susah gak nk cakap sal bnda ni.... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

:: Side Dish ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...